[O1] Dioda w drzwiach informująca o zaryglowaniu świeci

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • matgym
    Classic
    • 2012
    • 15

    [O1] Dioda w drzwiach informująca o zaryglowaniu świeci

    No to ustalone, widzimy się w piątek na I Granicznym Spocie Podkarpacko-Małopolskim

    Gdyby ktoś miał ochotę się zjawić, to zapraszamy :szeroki_usmiech
    Kompleksowe czyszcenie wnetrza, renowacja lakierow samochodowych, odtwarzanie barwy i struktury skor i plastikow we wnetrzu pojazdu
    604 606 850
  • gzyms
    Rider
    • 2011
    • 397
    • Octavia I combi (1U5)
    • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

    #2
    [O1] Dioda w drzwiach informująca o zaryglowaniu świeci

    Kolejny problem. Może domyślacie się dlaczego dioda informująca o zaryglowaniu zamka (ta obok tego rygielka w drzwiach po stronie kierowcy) po odryglowaniu czy to kluczykiem czy to pilotem - świeci się światłem ciągłym (czy to na postoju, czy podczas jazdy), a powinna zgasnąć (przynajmniej do tej pory tak było)? Do tego zauważyłem, że gdy odryglowuję kluczykiem to nie dezaktywuje się alarm (pilotem, i alarm i centralny działa, drzwi całe szczęście zamykają się) i odwrotnie - ryglując kluczykiem alarm nie aktywuje się (ale dioda w drzwiach zaczyna migać, centralny zamyka zamki, tylko alarm nie aktywuje się). Sprawdzając VAGiem, błędów w komforcie nie znalazłem. Opuszczanie i podnoszenie szyb pilotem działa. Kluczykiem również. Gdzieś na forum golfa (chyba) znalazłem, że może to być informacja o słabym ładowaniu akumulatora/problemy z alternatorem (fakt coś tam mi brzęczy, podobno sprzęgiełko) ale w instrukcji tego nie znalazłem. Czy przy "latającym" sprzęgiełku alternatora można jeździć? Jutro mam ważny wyjazd.

    każdy może, nikt nie musi

    Komentarz

    • ROBAL_26
      RS
      • 2010
      • 2320
      • Octavia I combi (1U5)
      • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

      #3
      nie chcę ciebie straszyć kolego ale odradzał bym ci jakąś dłuższą pracę , sprzęgiełko może narobić trochę szkód ,może szlak trafić napinacz i bóg wie co jeszcze :?

      pozdro :szeroki_usmiech
      Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

      ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

      https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

      Komentarz

      • gzyms
        Rider
        • 2011
        • 397
        • Octavia I combi (1U5)
        • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

        #4
        Zamieszczone przez ROBAL_26
        nie chcę ciebie straszyć .... pozdro :szeroki_usmiech
        Dziwna sprawa, dzisiaj już prawie wszystko ok, dioda nie paliła się, jedyne co pozostało, to to, że kluczykiem nie mogłem uruchomić alarmu, jedynie zamknąć/zaryglować zamki (dioda w drzwiach zaczęła mrugać), z pilota bez problemów. Co jest grane?
        Co do sprzęgiełka, to jestem na wtorek umówiony u mechanika. na razie ograniczyłem jazdę.
        A i jeszcze jedno - akumulator po nocy - zimnej minus 5 było, miał coś koło 12,14 V (ma już z 3 lata) a po uruchomieniu, bez obciążenia ładowanie dawało 14,57V. To chyba nie jest jakoś źle?

        każdy może, nikt nie musi

        Komentarz

        • ulysse
          Rider
          • 2010
          • 496

          #5


          Czytałeś ? Może u Ciebie jest to samo tylko inaczej się objawia.

          Komentarz

          • ROBAL_26
            RS
            • 2010
            • 2320
            • Octavia I combi (1U5)
            • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

            #6
            gzyms, wszystko jest ok i aku i ładowanie takie jak trzeba,co do diody to może będziesz musiał dobrać się do zamka i poprawić zimne luty na płytce zamka -miejsca gdzie przylutowany jest wtyk, gołym okiem możesz niczego nie zauważyć a lut może być pęknięty,ok

            pozdro
            Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

            ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

            https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

            Komentarz

            • ulysse
              Rider
              • 2010
              • 496

              #7
              Zamieszczone przez ROBAL_26
              gzyms, wszystko jest ok i aku i ładowanie takie jak trzeba,co do diody to może będziesz musiał dobrać się do zamka i poprawić zimne luty na płytce zamka -miejsca gdzie przylutowany jest wtyk, gołym okiem możesz niczego nie zauważyć a lut może być pęknięty,ok

              pozdro
              Właśnie to jest w moim poście :P

              Komentarz

              • gzyms
                Rider
                • 2011
                • 397
                • Octavia I combi (1U5)
                • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                #8
                Zamieszczone przez ulysse
                Właśnie to jest w moim poście
                Ok, przeczytałem i sprawdziłem
                Zamieszczone przez ulysse
                Wsiadamy do samochodu, otwieramy szyby i zamykamy samochód siedząc wewnątrz. I teraz próbujemy otwierać drzwi od wewnątrz samochodu. Jeżeli drzwi otworzą się tz. że w tych drzwiach mamy problem z zamkiem.
                Ale wszystko u mnie działa jak ma działać, czy to z kluczyka czy to z pilota. Jedyny problem to to, że nie mogę uruchomić alarmu z kluczyka, a tylko z pilota. Po drugie, rano dioda "chodzi" normalnie. Pierwsze odpaleni i nic się nie dziej. Przy zgaszeniu już pojawia się problem. Dioda świeci światłem ciągłym przy jeździe i postoju, przy zamknięciu zamków dioda zarówno świeci światłem ciągłym ale również pulsuje. Dzisiaj oddałem samochód do mechanika, mają zobaczyć co jest grane.

                [ Dodano: Wto 06 Mar, 12 09:59 ]
                Zamieszczone przez ROBAL_26
                wszystko jest ok i aku i ładowanie takie jak trzeba
                Przynajmniej tyle

                [ Dodano: Wto 06 Mar, 12 13:34 ]
                Zamieszczone przez ROBAL_26
                nie chcę ciebie straszyć kolego ale odradzał bym ci jakąś dłuższą pracę , sprzęgiełko może narobić trochę szkód ,może szlak trafić napinacz i bóg wie co jeszcze :? pozdro :szeroki_usmiech
                Do wymiany rolka napinająca pasek rozrządu - 380 zł z wymianą. A dioda - jutro się dowiem co i jak.

                każdy może, nikt nie musi

                Komentarz

                • ROBAL_26
                  RS
                  • 2010
                  • 2320
                  • Octavia I combi (1U5)
                  • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                  #9
                  gzyms, a próbowałeś 2-krotnie przekręcając kluczyk zamknąć auto:?: u ojczulka w golfie 4 było tak (kluczyk bez pilota) że jak raz przekręcił kluczyk zamykając auto się zamykało ale dioda SAFE nie migała i dopiero za drugim przekręceniem zaczynała ona migać, winne były zimne luty i po ich poprawieniu nie ma już żadnego problemu.ok

                  pozdro
                  Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                  ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                  https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                  Komentarz

                  • gzyms
                    Rider
                    • 2011
                    • 397
                    • Octavia I combi (1U5)
                    • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez ROBAL_26
                    zamykało ale dioda SAFE nie migała
                    Tak, próbowałem rożnych konfiguracji (kuczyk i pilot) ale u mnie nie jest problemem brak światła tylko nadmiar tego światła - dioda ciągle się pali, chociaż zauważyłem, że rożnie z tym jest. Wstępnie rozmawiałem z mechanikiem - może coś być ze stykami w komforcie. Może w łykend uda mi się coś z tym zrobić.
                    Wymiana rolki zakończyła się kwotą 200 zł Na razie cisza.

                    [ Dodano: Czw 29 Mar, 12 19:26 ]
                    1. W drzwiach przegniły łączenia w kostce w sterowniku centralnego (sterownik taki podobno 1000 zł). Zrobione zostało "na krótko" obchodząc to połączenie, polutowane zostało bezpośrednio do płytki - 250 zł, Przy okazji wymieniono czujnik stopu, ten nad pedałem hamulca.
                    2. Wymiana rolki napinacza paska klinowego EVR55716 - cisza nic nie huczy ni wyje.

                    każdy może, nikt nie musi

                    Komentarz

                    Pracuję...